26/4-09

Dagen började me lite klättring som även det är en stor hobby för oss båda, Pga förra veckans otroligt korta paddling så kände vi att det verkligen va dax att komma ut och doppa paddlarna, Dagens tur blev Storsjön i Viskafors, efter att ha åkt vilse så hittade vi äntligen fram till sjön, Vattnet låg spegelblankt och solen lyste, Det va rätt najs paddling eftersom sjön hade så mycket öar , vi vart rätt impade, på att de kan vara så många öar i en sån liten sjö, Hittade även en fin vägg som såg lovade ut för en klättertur . Men de får bli efter Blå bandet paddlingen. 
    


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grabbar! Jag är övertygad om att ni kommer klara detta som fisken i vattnet :) (fattar ni? fisken i vattnet... ) Haha... humor! :D Jag ser fram emot att stå och vänta på er uppe i Happaranda :)

2009-05-06 @ 13:25:36
Postat av: jocke

kan bara önska lycka till....

hoppas att allt går vägen vem annars ska jag trakka ner på när jag lastar:) scania rules



Lycka till



Mvh den store jocke

2009-05-12 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0